MENU SLUITEN

How to Become a Marketing Superhero

martijn-van-kesteren-middel  marketing_superhero_cover_fInspiratieavond bij Boekhandel Gianotten Mutsaers door Martijn van Kesteren, woensdag 28 september 20.00-22.00 uur

We leven in een wereld waarin verandering de enige constante factor lijkt. Informatie is slechts één muis-klik verwijderd. Nieuwe technologieën, tools en technieken ontwikkelen zich in razend tempo. Als een marketing professional of zelfstandig ondernemer is het een behoorlijke uitdaging om bij te blijven. Het lijkt wel alsof je tegenwoordig over superkrachten dient te beschikken om te overleven. Daarom heeft Martijn van Kesteren het marketingboek “How to Become a Marketing Superhero” geschreven.

Een Marketing Superheld is een gewoon persoon die buitengewone dingen doet. En aangezien tegenwoordig alles draait om marketing —een geweldig product of dienst verkoopt zich niet zomaar vanzelf vandaag de dag— kan de wereld wel wat meer Marketing Superhelden gebruiken. Maar marketing draait bovenal om mensen en dit unieke, praktische en in toegankelijk Engels geschreven marketingboek benadert de marketeer en ondernemer vooral als mens.

De auteur Marketing van Kesteren reikt handige adviezen en effectieve tips aan voor marketing professionals in organisaties, bij bureaus of die met een eigen onderneming om de beste versie van zichzelf te worden, zowel zakelijk als privé. “Dit alles vanuit mijn overtuiging dat ieder persoon zelf in actie dient te komen om een verandering teweeg te brengen in zijn leven. In plaats van ‘plannen maken’, draait het bovenal om ‘plannen doen’!” aldus Martijn van Kesteren.

Over de auteur

Martijn van Kesteren (39 jaar) is motivational speaker en ondernemer. Als creative consultant helpt hij marketing managers en ondernemers met het maken van hun plannen om nog meer impact te maken met hun merk in hun markt, middels het begeleiden van strategie workshops en brainstorms.

Na zijn afstuderen in Innovatie Management aan de TU Delft, werkte hij 14 jaar in diverse marketing functies bij Sara Lee/Douwe Egberts en Unilever voordat hij in 2014 zijn eigen marketing adviesbureau is gestart. Hij heeft bijgedragen aan het succes van onder meer bekende merken als: Ambi-Pur, Ben & Jerry’s, Lipton, Magnum, Rijksmuseum, Tommy Hilfiger, Unox en Zwitsal.

Martijn heeft een passie voor persoonlijke ontwikkeling en is ervan overtuigd dat iedereen ernaar dient te streven om de beste versie van zichzelf te worden. Het advies en praktische tips in dit boek zijn gebaseerd op zijn ervaringen om een Marketing Superheld te worden.

Wilt u deelnemen aan deze avond? Stuur een mail naar info@gianottenmutsaers.nl
Er zijn geen kosten aan verbonden.